Як ми працюємо
Керуючись Указами Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Законом України від 19.06.2022 №2315-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», наказом МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”, Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 №1115, розпорядженням начальника Світлодарської міської військової адміністрації від 30.08.2022р № 37 «Про організацію 2022-2023 навчального року», з метою збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу під час дії правового режиму воєнного стану в Україні навчання в Світлодарській ЗОШ І-ІІІ ступенів оргаізовано в дистанційному форматі. Відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі становить:
1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;
3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;
5-6 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;
7-9 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;
10-11 класів - 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 - по 35 хвилин, або 5 - по 30 хвилин, або 6 - по 25 хвилин.
Освітній процес в школі організований в синхронному та асинхроному форматах за допомогою інструментів дистанційного навчання а саме: Google class classroom.google.com/, електроний журнал "Нові знання" https://nz.ua/page/support , де учні можуть переглянути свій рівень навчальх досягнень та ознайомитись з доманшім завдання, батьки, в свою бачать успішність дитини за дпомогою індивідуальних логіну та паролю, онлайн уроки в ЗЗСО прходять в Coogle Meet та Skype, зв'язок з класним керівником та вчителями за допомогою "зворотнього зв'язку" та месенджери.
Вчителі школи на своїх уроках використовують інформацію та навчальні відео з ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН lms.e-school.net.ua/
За для урізноманітнення вправ в роботі педагоги застосовують безкоштовні сервіси онлайн-тестів освітнього проєкту «На Урок» naurok.com.ua/, «Veosvita.ua» vseosvita.ua/ , learningapps https://learningapps.org , quizziz.com та ін.
На допомогу в підготовці до НМТ учнями 11 класу використовуються інформація з сайтів оцінювання якості освіти та навчальних платформ:
· студія онлайн-освіти EdEra;
· онлайн-курси – Prometheus;
· використання чат ботів за допомогою telegram;
· сайт https://test.dn.ua/ , testportal.gov.ua/tag/nmt-2023/ , https://zno.osvita.ua/multitest/
· перегляд відео-уроків на youtube каналах
Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання
І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.
Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою»,щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
Зовнішній вигляд також має значення.
Візьми собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.
ІІ. Самоорганізація навчання.
Робочий день починати відповідно розкладу уроків.
Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).
Роби перерви між виконанням уроків.
Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
Роботи приймаються до 16:00, субота та неділя вихідні дні.
ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.
Пам’ятай про академічну доброчесність.
Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю.
У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV. Співпраця, підтримка, самоаналізрезультатів та досягнень.
Правила поведінки на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати, але на аватарці фото учня, нік – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .
V.Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього. Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.
Розклад уроків 5-11 класи ІІ семестр 2022-2023 навчальний рік